Geskryf deur Otto Saayman
Opgelaai deur Otto Saayman
Een van die belangrikste aspekte van 'n soekenjin optimalisering veldtog is ook een van die mees misgekyk - voorbereiding! Daar is 'n paar belangrike stappe om te neem voor die aanvang van jou veldtog wat seker sal maak dit het 'n beter kans om sukses te behaal.

Keyboard and magnifying glass

Voordat jy enige soekenjin-optimaliseringsveldtog begin, of dit nou vir jou eie webwerf is of wat aan 'n kliënt behoort, moet jy die volgende belangrike vrae beantwoord:

  • Wat is die algehele motivering vir die optimalisering van hierdie webwerf? Wat doen ek/hulle hoop om te bereik? (bv. meer verkope, meer intekenare, meer verkeer, meer publisiteit, ens.)
  • Wat is my/hul tydraamwerk vir hierdie projek?
  • Wat is my/hul begroting vir hierdie projek?
  • Wie sal verantwoordelik wees vir hierdie projek? Sal dit 'n gesamentlike of solo-poging wees? Sal dit uitgevoer word heeltemal in-huis of uitgekontrakteer?

Die beantwoording van hierdie vrae sal jou help om 'n raamwerk vir jou veldtog te bou en beperkings vir die grootte en omvang van die veldtog te vestig.

Hoe Soektog Engine-versoenbaar is die webwerf tans?

Iets wat ek baie nuttig vind voordat ek op enige SEO-projek aanhaal, is om te produseer wat ek 'n soekenjin Verenigbaarheid Review noem. Dit is hier waar ek 'n gedetailleerde oorsig en ontleding van 'n webwerf se soekenjin verenigbaarheid uit te voer in terme van HTML ontwerp, bladsy uitbreidings, skakel gewildheid, titel en Meta tags, liggaam teks, teiken sleutelwoorde, ALT IMG tags, bladsy laai tyd, en ander ontwerp elemente wat kan beïnvloed soekenjin indeksering. Dit help net om in my gedagtes uit te sorteer watter ontwerpelemente moet aanpas om die webwerf so soekenjin-vriendelik moontlik te maak.

Jy kan dit oorweeg om iets soortgelyks vir jou eie webwerf of kliënte voor te berei.

Vereistes Versameling

Vervolgens moet jy die projekvereistes vasstel, sodat jy die SEO-veldtog kan aanpas by jou of jou kliënt se presiese behoeftes. Vir dié van julle wat kliënte bedien, word hierdie inligting dikwels benodig voordat jy akkuraat kan kwoteer.

Om jou projekvereistes te bepaal, moet jy die volgende vrae beantwoord:

  1. Watter tegnologie is gebruik om die werf te bou? (dws Flash, PHP, rame, Koue Fusion, JavaScript, Flat HTML ens)
  2. Wat is die lêeruitbreidings van die bladsye? (d.htm, .php, .cfm ens.)
  3. Bevat die webwerf databasis gedrewe inhoud? Indien wel, sal die URL's navraag stringe bevat? bv www.site.com/ longpagenamesource=123444fgge3212, (bevat? of simbole), of gebruik die werf parameter workarounds om die navraag snare te verwyder? (laasgenoemde is soekenjin vriendelik).
  4. Is daar ten minste 250 woorde teks op die tuisblad en ander bladsye wat geoptimaliseer moet word?
  5. Hoe werk die navigasie? Gebruik dit teks skakels of grafiese skakels of JavaScript drop-down menu?
  6. Ongeveer hoeveel bladsye bevat die webwerf? Hoeveel van hierdie sal geoptimaliseer word?
  7. Wat is die huidige skakel gewildheid van die webwerf?
  8. Wat is die benaderde Google PageRank van die webwerf? Sou dit baat vind by skakelbou?
  9. Het ek die vermoë om die bronkode direk te wysig? Of moet ek die geoptimaliseerde kode oorhandig aan 'n webwerf admin vir integrasie?
  10. Het ek toestemming om die sigbare inhoud van die webwerf te verander?
  11. Wat is die produkte/dienste wat die webwerf bevorder? (bv. widgets, selfone, huurmotors ens.)
  12. Wat is die terrein se geografiese teikenmarkte? Is hulle wêreldwyd? Land spesifiek? Staat spesifiek? Dorp spesifiek?
  13. Wat is die terrein se demografiese teikenmarkte? (bv. jong stedelike wyfies, werkende moeders, enkelouers, ens.)
  14. Wat is 20 soeksleutelwoorde of frases wat ek dink my/my kliënt se teikenmarkte sal gebruik om die werf in die soekenjins te vind? (Meer oor hierdie volgende les).
  15. Wie is my of my kliënt se groot mededingers aanlyn? Wat is hul URL's? Watter sleutelwoorde fokus hulle?
  16. Wie is die belanghebbendes van hierdie webwerf? Hoe sal ek aan hulle rapporteer?
  17. Het ek toegang tot webwerfverkeerstompe of statistieke om my in staat te stel om besoekersaktiwiteit tydens die veldtog op te spoor? Spesifiek, watter besoeker aktiwiteit sal ek dop?
  18. Hoe beplan ek om my of my kliënt se ranglys in die soekenjins op te spoor?
  19. Het ek of my kliënt die vermoë en hulpbronne in plek om op verhoogde verkeer/besigheid te reageer as gevolg van die veldtog?
  20. Wat is my of my kliënt se verwagtinge vir die optimaliseringsveldtog? Is hulle realisties?

Antwoorde op die eerste 10 vrae hierbo sal die kompleksiteit van optimalisering bepaal wat vereis word. Byvoorbeeld, as die webwerfbladsye tans min teks op hulle het, weet jy moet meer teks integreer om die werf versoenbaar te maak met soekenjins en om jou teikensleutelwoorde in te sluit. As die webwerf tans rame gebruik, moet u die bladsye sonder rame herbou of spesiale No-rame etikette skep om seker te maak die webwerf kan geïndekseer word, ensovoorts.

Hierdie aanvanklike analise sal jou help om die tyd en koste wat betrokke is by voorbaat te bereik. Vir dié van julle wat kliëntewebwerwe optimaliseer, is die verkryging van akkurate antwoorde op hierdie vrae VOOR kwotasie absoluut noodsaaklik. Anders kan jy jouself in die middel van 'n projek wat jy erg onder-aangehaal vir.

Die res van vrae is om vooraf die wie, wat, waar, wanneer, hoekom en hoe van die optimaliseringsveldtog vas te stel. Dit sal jou help om die mees logiese sleutelwoorde en frases te bepaal om te teiken, asook watter soekenjins om die werf in te dien.

Vir dié van julle wat webwerwe vir 'n lewe optimaliseer, kan jy dit oorweeg om 'n vraelys te ontwikkel wat jy kliënte kan gee om te verseker dat jy die webwerf optimalisering aan hul presiese behoeftes pas.

Jy is nou voorberei

So nou is jy duidelik oor jou motivering vir die optimalisering van die webwerf, jy weet meer oor die teikenmarkte, jy weet hoe versoenbaar die bestaande webwerf is met soekenjins en hoeveel werk is betrokke by die soekenjins optimalisering proses. Jy is gereed om die werk aan te pak!

Related Searches: seo, soekenjin optimalisasie

Kommentaar

Laas Gewysig op Tuesday 31 December 2013 16:25
Voordat Jou SEO Veldtog Geloots Word
Your IP address has been recorded as 3.138.34.93. Session reference f82e8e42-de96-4dd1-aee2-25c485310e6d.